poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Poniedziałkowy banan ;-;

Hej!
Dziś miałam w szkole dosyć śmieszną sytuację. Bowiem na mojej twarzy wylądował banan...Raczej jego skórka i jego kawałek w środku.
Ale od początku:

Dziś, czekając sobie grzecznie na lekcję, siedziałam pod ścianą słuchając muzyki. Przeglądałam Instagrama i raz po raz słychać było donośne śmiechy chłopców, którzy opierali się o parapet po przeciwległej stronie. Śmieją się, żartują i takie tam pierdoły. Kątem oka widzę że mają coś w rękach. Kolega najwyższy, zwany Kołkiem stał na środku tej wesołej gromadki. W pewnej chwili zaczęli coś odliczać. Nie za bardzo wiedziałam o co im chodzi więc to zignorowałam.
I tu w sumie mój i ich błąd. Gdybym podniosła głowę, możliwe że by nim nie rzucili ale że tego nie zrobiłam, odważyli się dokonać tej haniebnej zbrodni.
Banan wylądował na moim szarym swetrze, krawacie (musimy chodzić w krawatach w poniedziałki), telefonie oraz co gorsza twarzy a raczej nosie.
A że ze mnie nerwuska, furiatka i egoistka straszna, wstałam, wzięłam tego pieprzonego banana i wymierzyłam nim cios w twarz Kołka. Wszyscy w śmiech razem ze mną gdy owy pieprzony banan, rozprysł się na twarzy, okularach i rękawie kolegi Kołka.

Najzabawniejsze w tym wszystkim jest to że gamoń odgrażał mi się potem na fizyce.
"Zapłacisz mi za to!"- gdy to w kółko i na okrągło mówił, wiedziałam że to on bananem cisnął.

Nie wiem czy to ogólny brak szacunku do innych ale zrozumiem jakby to był papierek z napisem: kocham cię, lubię cię, ładnie wyglądasz itp.... Ale BANANEM!? No panowie, bez przesady!

Dziewczyny pamiętajcie! Gdy chłopak rzuca w Was bananem (raczej jego skórką) macie prawo do użycia siły fizycznej, psychicznej, bombowej, atomowej oraz nuklearnej...Rzućcie im banana lub kanapkę krzycząc: Jedz to!
Na pewno im posmakuje ;-;'''

Panowie pamiętajcie! Nigdy nie rzucajcie w kobietę bananem bo możecie ucierpieć: fizycznie, psychicznie, bombowo, atomowo oraz nuklearnie. Jeśli już macie zamiar to robić to przynajmniej z jakimś miłym słówkiem np. Lubię cię, Kocham cię, Jesteś ładna i takie tam...

Jednym słowem- Banany są niebezpieczną bronią w walce wręcz, służą jako bomby na twarz oraz są świetną amunicją! (w szczególności skórki od ich .__. )

~Nana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz