sobota, 18 kwietnia 2015

Witajcie w mych skromnych progach!

Hej!
Na początek coś o mojej osobie:
- Nazywam się Nana, choć rzadko kto tak do mnie mówi. Można znaleźć mnie na różnych forach, bo lubię się w to "bawić". Brunetka, średniego wzrostu, pływam wyczynowo i jeżdżę konno. Ogółem lubię zwierzęta, oglądam anime i czytam mangi ale szału nie ma. Mieszkam w Warszawie i mam 14 (jeszcze) lat, klasa 2 gimnazjum ( oczywiście sportowe ;-; )

-Będę wstawiała tu moje przemyślenia na temat wszystkiego (od rozmyślań dlaczego akurat w tych płatkach jest figurka aż po rozmyślań nad kosmosem). Będę również wstawiała moje rozmyślania nad różnymi mangami i anime. Rysunków raczej wstawiać nie będę, choć raz na jakiś czas coś tam wstawię.
-Czasem zabłądzi tu jakaś historia życia lub zwykła historyjka
-Nie wiem jak często będę wstawiać posty, ale będę się starała wstawić przynajmniej 1 na tydzień


Tak więc krótko o tym co mniej więcej będzie się tu znajdywało.

Mam nadzieję że jakoś się zapoznamy i zaprzyjaźnimy. :) 
 
~Nana
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz