poniedziałek, 22 czerwca 2015

DRAMAtical Murder

Hej!
Skończyłam oglądać DRAMAtical Murder.
Anime świetne! Łatwo zapamiętać bohaterów.
Aoba-niebieski, Kojaku- czerwony, Noiz- zielony, Clear- biały, Mink- różowy i bliźniacy w zieloną kratę. Tak zapamiętywałam ich imiona.
Moją ulubioną postacią okazał się....Ren. Czarny Allmate Aoby. Psiak słodki o głębokim i poważnym głosie.
Byłam wprost wniebowzięta gdy pokazano twarz Rena. I jaka była moja radość jak okazało się że Ren żyje w prawdziwym świecie i jest "rodziną" Aoby.
Nawet sobie nie wyobrażacie. Płakałam i śmiałam się ze szczęścia!
Troszkę podobnie skończyło się anime "NO.6". Jednak było mimo wszystko wiele nie dopowiedzeń.
W DMMD tego nie było.
Jednak....
Nie oglądajcie OVA, chyba że ktoś lubi yaoi czyli problem głównego bohatera: fajnie jest mieć przyjaciół ale gorzej gdy wszyscy, łącznie z twoim psem, chcą dobrać ci się do tyłka.
Przed OVĄ powstrzymał mnie Google.pl i przyjaciółka xD
Jednak ciekawa jestem czy jest manga ale bez yaoi.

~Nana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz