poniedziałek, 20 lipca 2015

Długowieczna nieobecność, Attack on Titan, obóz

Hej!
Znów jestem po długiej nieobecności! Nie było mnie bo byłam na mazurach gdzie za bardzo postów nie miałam jak pisać. Wybaczcie mi to

Właśnie jestem po obejrzeniu anime "Attack on Titan/ Shingeki no Kyojin". Mi bardzo się podobało. Ogółem akcja kręci się wokół 3 bohaterów: Erena Jeagera, Mikasy Ackerman i Armina Arlerta.
Wstępują oni do wojska. Mają oni mniej więcej po 15 lat. Gdy kończą specjalne szkolenia po 18-19.
Kreska gruba i wyraźna. Niektórym może przeszkadzać. Muzyka też niczego sobie.
Po nazwiskach i imionach postaci np. Sasha Braus, Eren Jeager, Jean Kristein, można stwierdzić że nasi bohaterowie mają niemieckie korzenie.
Postacią, którą wszyscy uwielbiają w tej serii jest nie kto inny niż Levi. Ma "ciekawe" podejście do życia jak i równie "ciekawie" pije kawę lub herbatę z filiżanki. Również ma obsesję na punkcie sprzątania co czyni go jeszcze bardziej "ciekawym i barwnym" charakterem.
Z postaci drugoplanowych najbardziej przypadła mi do gustu to Hanji Zoe! Szalona kobieta, która za każdym razem jakimś cudem unika śmierci z rąk jakiegoś tytana.
Seria ma 25 odcinków i 3 OVA, tradycyjnie po 24- 25 minut.
Ponoć w sierpniu ma być zrobiony film i niedługo ma być również druga seria.

29 lipca jadę na 3 tygodniowy obóz jeździecki. Strasznie się cieszę bo w zeszłym roku na zawodach okulał mi koń i nie było wesoło, ponieważ nie mogłam kontynuować ich dalszej części.
W tym roku ma być 5 osób więc super! Większy wybór koni.

~Nana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz