wtorek, 16 czerwca 2015

Kolejna przerwa, Pierwotni, występ oraz konkurs!

Cześć!
Znowu mnie nie było co było spowodowane ocenami. Musiałam się uczyć 2x więcej i walczyć o oceny z różnymi nauczycielami.
Ale udało się mam te parę trójek i czwórek.

Na Pierwotnych ostatnio dołączyło kilka nowych osób. Może w końcu forum odżyje i będzie żyło tak jak dawniej. Swego czasu byliśmy potęgą wśród for. To było naprawdę coś cudownego! Wszędzie coś się działo.
Niestety forum podupadło, nie wiadomo dlaczego. Może dlatego że stajemy się dorosłymi ludźmi? Przestają nas interesować historyjki o przyjaźni, miłości i odwadze, pisane przez dzieci i nastolatki?
A może po prostu nam to się nudzi...Choć mi nigdy się nie znudzi...
Ostatnio czytając wątek z pomysłami, ktoś napisał że może zrobić by bloga o naszym forum.
Przemyślałam sprawę i było by super! Nawet mogłabym pisać historię w fabule, tylko jest jeden problem: chodzę do szkoły sportowej. Co prawda został mi rok do jej ukończenia ale zamierzam iść do szkoły bio-mat gdzie raczej czasu nie będzie bo będzie poświęcany on na naukę.
Ale pożyjemy zobaczymy. Muszę jeszcze to przemyśleć.

18 czerwca mam występ pantomimiczny. Jestem w bardzo fajnej grupie, którą z przyjaciółkami nazywamy "Elitą". Heheheh jesteśmy najstarsi i najlepsi. Wiem, bardzo skromnie :D

Miałam dziś konkurs dotyczący przyszłego zawodu. Oczywiście jestem w 3 etapie. Są trzy miejsca i trzy miejsca z wyróżnieniem na 11 prac. Mam nadzieję że mi się uda. Ponoć są strasznie fajne nagrody!

~Nana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz